2013年9月26日星期四

klänningar

Jag tror att min balklänning anländer imorgon. Jag känner mig som ett litet barn, men jag är verkligen glada över detta. Jag är ganska glad för balen i år, faktiskt. Jag har en "date", men vi pratar inte en hel del, men han är cool (och smartaste Junior i världshistorien. Helig ko.). Så jag ska bara ha kul med mina vänner. Och undvika drama så mycket som möjligt. Och förhoppningsvis vinna något för college under efter-prom! och kanske få hypnotiserad. Ahaha. Jag känner mig som en liten flicka just nu, jag ler mer än jag har i ett tag. Här hoppas det passar ... Vi älskar hur detta inlägg genom xbreatheme perfekt fångar alla dessa fluttery känslor från väntar otåligt på den låda som innehåller allt som tyll och band att komma ogjort, att ha den dag du kanske inte känner alltför väl men har en slinga i namn av detta galen kväll. Vi önskar henne all lycka och kan inte vänta med att få höra hur det panorerar ut för henne! klänningar festklänningar

没有评论:

发表评论