2013年9月26日星期四

klänningar

Ok, så det kan verka som om jag är lite partisk här, plocka en klänning som bärs av någon i en film som är tecken har samma namn som mig ... men, även om hon hette Blanche, skulle jag helt fortfarande älskar den här klänningen . Jag har alltid varit förtjust i melding avslappnad och glamo, och det är ganska mycket det perfekta exemplet på detta. Den beskurna t-shirt ger denna balklänning en avslappnad look, men det faktum att det är i satin, ups den tjusiga nivån lite. Den pouffy tyll kjol är den perfekta botten för denna tvådelad. Så ballerina. Vem älskar inte en bra pouffy tyll kjol?!? ... Och nyans av rosa. Ugh. YES. Hur som helst-här har vi balen scenen i filmen så att du kan snegla över alla andra klänningar. Vilken är din favorit? Vad är dina tankar om Biancas klänning? gjorde att jag missade prom igen: ( Whaaaat? En ny Disney-film med titeln PROM?!? Vi är så nere. Filmkväll med småflickor?!? hmmm ...  festklänningar bröllopsklänningar

没有评论:

发表评论