2013年9月26日星期四

klänningar

hans klädsel var lite stor i bysten ... ok, jag är inte rädd för att erkänna det. Om detta var en klänning som jag var klädd i en riktig bal, skulle jag få det ändrat. Istället varvas I: - Svart djup v (t-shirt under klänningen = Teen Vogue stil) - Sheer flowy cardigan som jag köpte från en sparsamhet butik för 2 dollar - Min gå till, icke-läder, skinnjacka - Svart dubbade korta moto boots (eftersom du måste bära stövlar med en klänning som ... eller vad som helst) Bianca på Mallory: Jag gillar att foto av Mal. Det är som sorgliga Mallories i en vacker klänning. Liksom keanu men ingen smörgås. Vilket förmodligen är varför hon är ledsen. Men hon ska inte vara ledsen för att hon är i en vacker klänning. (Bianca) Det kommer en tid i en flickas liv när hon måste möta frågan: "Vad balklänning skulle vara lämpligt för dagens möte?" Idag är den dagen. Av alla de klänningar som jag plockat, var det guld Sherri Hill numret det som jag skulle sannolikt slitage på en vanlig dag, och förhoppningsvis en som skulle beröra mina klienter minst ... Mer om kläderna uppgifterna senare.


festklänningar bröllopsklänningar

没有评论:

发表评论